Повернення и гарантія
Діяльність інтернет-магазину "Мандрівник” здійснюється відповідно до Закону України про захист прав споживачів , ми забезпечуємо своєчасне виконання своїх зобов'язань. За гарантією, на розсуд виробника, провадиться ремонт, заміна виробу або повернення оплати. Співробітники магазину в даному випадку є посередниками між клієнтом та постачальником. Ми враховуємо думки та побажання наших клієнтів, намагаємося йти назустріч у вирішенні спірних ситуацій.
Звертаємо також вашу увагу на те, що якщо при отриманні замовлення покупець у присутності продавця або кур'єра не перевірив комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо), то після від'їзду кур'єра або виходу покупця з магазину претензії з цих питань не приймаються.
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, що продаються, сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:
-
правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації (якщо це передбачено виробником);
-
документ, що підтверджує покупку (чек або товарна накладна). Для власників дисконтних карток та замовлень із сайту зареєстрованими користувачами не обов'язково мати документ, він є в нашій базі;
-
повна комплектація товару, ярлики та етикетки.
Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:
-
втрачено або не заповнено гарантійний талон
-
виріб має сліди механічного пошкодження або відкривання
-
порушено заводські пломби
-
були порушені умови експлуатації, транспортування чи зберігання
-
проводився самостійний ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
-
використовувалися не оригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.
На всі товари, представлені у магазині, діє гарантія виробника:
-
Petzl (Франція) – 3 роки;
-
Artiach (Іспанія) – довічна гарантія на клапан;
-
Lizard (Італія) – 2 роки;
-
Мультітули Leatherman – 25 років;
-
Годинники, пульсометри Suunto – 2 роки;
-
Icebreaker (Нова Зеландія) – 14 днів з моменту покупки;
-
X-bionic (Італія) – 2 роки;
-
Terra incognita – 1 рік;
-
Намети Hannah – довічна гарантія на дуги; 2 роки на намет;
-
газо-балонне обладнання та продукція KOVEA, ORGAZ, GZWM - 12 місяців, крім газових різаків (термін гарантії - 6 місяців) - з дня продажу;
-
зарядні пристрої Powertraveller - 12 місяців;
-
засоби для догляду за одягом, взуттям, спорядженням Nikwax - 4 роки з дня виробництва;
-
альпіністське спорядження Climbing Technology, Rock Empire, Vento - 12 місяців з дня продажу (виняток становлять деякі товари);
-
одяг Milo, Directalpine, Fuse/H.A.D. (виключаючи товари п.3 цього Документу) - 3 місяці з дня продажу;
-
взуття Evolv, Triop - 3 місяці з дня продажу;
-
герметичне спорядження Owerboard - 12 місяців.
Порядок гарантійного обслуговування товарів інших брендів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів»: стаття 8, стаття 9 (див.п.1), а також термінами, вказаними в інструкції виробників. Гарантійне обслуговування безкоштовне. Ви оплачуєте лише витрати на доставку.
1.УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Наш магазин дотримується Закону України «Про захист прав споживачів», відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар у 2-х випадках:
1.1 Товар не задовольнив запити покупця, та не був у вжитку (Стаття 9) Якщо товар вам не підійшов або просто не сподобався, згідно із Законом України ви можете його повернути протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Для власників дисконтних карток ми збільшуємо цей термін до 365 днів на всі не акційні товари. Але Якщо зовнішній вигляд товару викликає у Продавця сумніви щодо його невикористання , то Продавець має право відмовити Покупцю в прийомі такого товару.
-збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до комплектації товару, не порушено їх упаковку, пломби та ярлики.
1.2 Товар має виробничий дефект (Стаття 8) - товар має дефект, товар використовувався і є один із фактів:
- відсутня повна можливість усунення даного дефекту;
- виробник (постачальник) не може усунути дефект протягом 14 днів (у разі неможливості обміну товару з дефектом на аналогічний відповідної якості);
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку – коробку) у чистому вигляді;
- товарний чек чи накладна. Якщо Ви зареєстровані у нас на сайті та в дисконтній програмі, чек та накладну мати не обов'язково;
- гарантійний талон (якщо був передбачений постачальником);
- заяву на повернення (шаблон та зразок у магазині)
2. ЗДІЙСНЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
2.1 Товар разом з чеком та необхідними документами можна принести самостійно в магазин МАНДРІВНИК за адресою: Харків, пр. Гагаріна 20.
2.2 Товар, який ви хочете повернути, можна разом з чеком віддати кур'єру при наступній доставці, але не пізніше встановлених днів з моменту покупки, повідомивши про це перед доставкою.
2.3 Надіслати товар транспортною компанією «Нова пошта»: м. Харків, склад №55, Контактні дані одержувача вантажу уточніть у працівників магазину перед відправкою. Зауважте, що витрати на доставку оплачує покупець (відправник повернення). Якщо доставка не буде оплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику. При надсиланні замовлення декларуйте повну вартість товару. Після надсилання вантажу необхідно повідомити номер транспортної декларації за зручним телефоном
Київст: +38 (067) 57-47-882
МТС: +38 (095) 93-57-904
Life: +38 (063) 73-83-460
або по пошті manager.mandrivnik@gmail.com та отримати підтвердження від співробітника магазину, про отримання даної інформації.
3. НЕ ГАРАНТІЙНІ ТОВАРИ
Зверніть увагу, що деякі товари, що не були у вжитку, не підлягають поверненню або обміну, відповідно до додатка 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів»,Це товари, визначені додатком 3 до постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172 (перо-пухові вироби, рукавички , нижня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, товар на метраж).
4. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем виробляються з вартості товару на даний момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день отримання бракованого (невідповідного з якихось причин) товару або в строк до 14 днів з моменту оформлення документів на повернення. Документом для повернення грошей є заповнена заява, встановленого зразка, який Вам нададуть у магазині, або менеджери поштою або месенджером.
4.1 Самостійне повернення
Ви можете самостійно здійснити повернення грошей у магазині за адресою м. Харків, проспект Гагаріна 20. Ми чекаємо на вас: з понеділка по суботу – з 10.00 до 20.00, у неділю – з 10.00 до 18.00. Якщо продаж було здійснено за готівку - Вам повернуть готівку, якщо банківською картою через термінал - повернуть на картку без урахування комісії банку.
4.2 Зарахування грошей на персональний рахунок
Ви можете отримати гроші на персональний рахунок та використовувати їх для подальших покупок у нашому магазині.
4.3 Перерахування грошей на банківський рахунок або картку
Якщо покупка була оплачена банківською карткою або з рахунку, ми повернемо вам на неї гроші автоматично, готівкове відшкодування грошей при цьому виключається. Якщо ви здійснювали оплату готівкою – можливе повернення грошей на карту або рахунок.
4.4 Грошовий переказ
Якщо покупка була оплачена готівкою кур'єру, післяплатою або поповненням карткового рахунку приватною особою у банку, гроші повертаються вам на картку банку, відповідно до Вашої заяви. Звертаємо вашу увагу, що витрати на пересилання грошей або комісія банку буде за рахунок покупця.
Є ще питання? Звертайтесь до наших продавців
Дякую, що обрали наш магазин!